اطلاعات عمومی

معرفی انواع روش های ارسال کتونی در سامان شوزز

انواع روش های ارسال کالا در سامان شوزز

با توسعه فن آوری و پیشرفت فضای اینترنتی، تعداد کسب و کار های اینترنتی نیز افزایش یافته است در نتیجه روش های ارسال کالا هم گسترش پیدا کرده اند و روش هایی از قبیل پست، چاپار، تیپاکس، پیک، اتوبوس و … برای ارسال کالا ها به وجود آمده اند.

در واقع بهترین روش ارسال بسته را خود خریدار با توجه به شرایط خودش انتخاب میکند. فروشگاه ما برای مشتریان خودش روش های ارسال متعددی را در نظر گرفته است که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

ارسال بسته با پست پیشتاز
  • پست پیشتاز

یکی از روش های ارسال کالا در سامان شوزز پست پیشتاز است. پست پیشتاز بعد از پست ویژه سریعترین سرویس پستی در ایران است. این روش ارسال از پر استفاده ترین و محبوب ترین روش های ارسال کالا در ایران است.

 سامان شوزز روش پست پیشتاز را برای تمامی مشتریان خود قرار داده است. برای همین هم در هر کجای ایران که باشید می توانید این روش ارسال کالا را انتخاب کنید. مدت زمان رسیدن بسته به دست شما در این روش ارسال بستگی به فاصله شهر شما از شهر ما یعنی شهر بانه دارد ولی معمولا بین 3 تا 7 روز کاری طول می کشد که کالای درخواستی شما به دستتون برسد.

هزینه ارسال با پست پیشتاز به صورت پیشکرایه است. یعنی شما باید هزینه ارسال را به همراه هزینه خود کتونی برای ما واریز کنید. هزینه ارسال با پست پیشتاز بستگی به تعداد کتونی دارد که شما سفارش می دهید و تعرفه های آن به شرح زیر می باشد.

 

  • هزینه ارسال یک جفت کتونی : 65 هزار تومان
  • هزینه ارسال دو جفت کتونی : 115 هزار تومان
  • هزینه ارسال سه جفت کتونی : 165 هزار تومان
  • ………

 در این روش ارسال کد رهگیری مربوط به بسته شما در هایلایت رسید های پستی در پیج اینستاگرام سامان شوزز قرار خواهد گرفت و شما می توانید با استفاده از آن کد و از طریق سایت رهگیری مرسولات پستی پیگیر وضعیت مرسوله خودتون بشید.

ارسال بسته با تیپاکس
  • تیپاکس

یکی دیگر از روش هایی که ما در سامان شوزز برای ارسال بسته ها در نظر گرفتیم، روش ارسال بسته از طریق تیپاکس است. شرکت تیپاکس بیشتر از 50 سال است که در زمینه ارسال بسته تجربه دارد و اساس کار خود را بر رساندن سریع کالا به دست مشتریان خود بنا نهاده است.

تیپاکس درواقع یک شرکت پست خصوصی است و در اکثر شهر های ایران نمایندگی دارد. در این روش ارسال مدت زمان رسیدن بسته به دستتون کمتر از پست است و 2 تا 5 روز کاری طول می کشد که بسته شما به دستتون برسد.

ضمن این که کد رهگیری شما براتون پیامک می شود و در سایت خود تیپاکس شما می توانید مشاهده بفرمایید که چقدر طول می کشد تا بسته از شهر ما یعنی بانه به شهر شما برسد.

هزینه ارسال با تیپاکس به صورت پسکرایه می باشد، یعنی شما هزینه ارسال را درب منزل و به مامور تیپاکس پرداخت می کنید.

نمی توان هزینه ارسال با تیپاکس را تعیین کرد چون که بستگی به وزن بسته، ارزش بسته، اندازه بسته و … دارد، اما معمولا کمی بیشتر از هزینه پست است. همچنین باید عرض کنیم که اگر بیشتر از 3 جفت کتونی انتخاب کنید نمی توانید از روش ارسال با تیپاکس استفاده کنید. روش ارسال با تیپاکس در سامان شوزز برای 1 جفت، 2 جفت و یا 3 جفت کتونی می باشد.

ارسال بسته با اتوبوس
  • اتوبوس 

یکی از روش های ارسال دیگری که ما برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده ایم، روش ارسال با اتوبوس است. خیلی از مشتریان ما برای دریافت بسته خود عجله زیادی دارند و نمی توانند 2 یا 3 روز یا بیشتر صبر کنند تا بسته به دستشان برسد. برای همین هم ما تصمیم گرفتیم که روش ارسال با اتوبوس را هم برای این دسته از مشتریان فعال کنیم.

ارسال با اتوبوس سریعترین روش ارسال بسته در سامان شوزز است و 1 روز کاری طول می کشد که بسته به دستتون برسد.

ما در سامان شوزز نمی توانیم برای همه شهر ها ارسال با اتوبوس را فراهم کنیم. اما برای این شهر ها امکان ارسال با اتوبوس فعال شده است و اگر شما ساکن این شهر ها هستید و می خواهید که بسته شما در فاصله کمی به دستتون برسد می توانید از این روش ارسال استفاده کنید.

 

  • تهران _ اصفهان _ تبریز _ ارومیه _ همدان _ اراک _ ساوه _ سنندج _ مهاباد _ سردشت _ شاهین دژ _ پیرانشهر _ بوکان _ تکاب _ سقز

برای دریافت بسته، وقتی بسته به شهر شما رسید از طرف تعاونی مورد نظر با شما تماس گرفته می شود و شما بسته خود را از تعاونی دریافت می کنید. همچنین هزینه ارسال با اتوبوس به صورت پسکرایه است و شما هزینه ارسال را به خود تعاونی می پردازید. معمولا هزینه ارسال با اتوبوس 3 تا 4 برابر بیشتر از پست پیشتاز است.

لازم به ذکر است که می توانید از گزینه پیک هم استفاده کنید و با تعاونی مورد نظر هماهنگ کنید تا با پیک بسته شما را براتون بفرستند.

 

این روش ارسال فعلا در سامان شوزز غیر فعال شده است و فقط در هنگام عید ها و مناسبت های مختلف که مشتریان درخواست دارند کالا سریعتر به دستشون برسد فعال می شود.

 

امیدواریم با این اطلاعات به شما کمک کرده باشیم تا خریدی راحت و آسان را تجربه کنید. خوشحال می شویم که تجربه های مثبت خود را درباره دریافت کالا از هر کدام از این روش ها با ما و دیگر مخاطبان سامان شوزز در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *